گل بزنم شاید باز هم راموسی شادی کنم

  • کد خبر : 149799
  • 25 مرداد 1399 - 20:39
گل بزنم شاید باز هم راموسی شادی کنم

علیرضا ابراهیمی

به گزارش نیوز، علیرضا ابراهیمی مدافع گل‌زن تیم گل گهر از بازی‌شان با تیم پرسپولیس در سیرجان حرف می‌زند. بازیکنی که در بازی رفت هم موفق شده بود تک‌گل تیم سیرجانی را درون دروازه پرسپولیس قراردهد.

شرایط تیم‌تان در آستانه بازی با پرسپولیس به لحاظ فنی و روحی روانی چگونه است؟
خدا را شکر ما در سه چهار بازی اخیرمان پیروز شدیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. این امر نشان می‌دهد شرایط تیم‌مان بسیار خوب شده و اوضاع تیم به لحاظ روحی روانی و فنی بسیار خوب است. مسأله‌ای که نشان می‌دهد ما برای بازی با پرسپولیس بسیار آماده‌ایم و در شرایط ایده‌آلی به سر می‌بریم.

پرسپولیسی که قهرمان شده به نظر بدون انگیزه لازم به مصاف تیم‌تان می‌آید. مسأله‌ای که کارتان را برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس آسان‌تر می‌کند.
به نظر من این طبیعی است که تیمی بعد از قهرمانی انگیزه‌اش کم شود. چه بسا که نمونه این امر را در تیم‌های بزرگ هم می‌بینیم و شاهدیم که تیم‌های بزرگ اروپایی هم بعد از مسجل شدن قهرمانی‌شان در مسابقات انگیزه لازم را نداشتند و اکثراً نتایج خوبی نگرفته‌اند اما ما به پرسپولیس به عنوان یک تیم قهرمان نگاهی متفاوت داریم و این تیم را به هیچ وجه دست کم نگرفته و نمی‌گیریم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و به نظرم دلیل نمی‌شود که ما این تیم را حتی با وجود آن‌که قهرمان شده دست کم بگیریم. برای تیم میهمان احترام قائلیم و می‌دانیم که برای پیروزی مقابل پرسپولیس باید بجنگیم و لحظه‌ای هم کم نگذاریم و برد راحت را برای خودمان متصور نشویم. تفکری که البته به هیچ وجه در تیم ما برای بازی مقابل پرسپولیس وجود ندارد به همین دلیل ما از هر لحاظ برای بازی با پرسپولیس آماده شده‌ایم و در زمین خودمان به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

ما اگر از دو بازی باقیمانده‌مان یک امتیاز هم بگیریم دیگر سقوط نخواهیم کرد اما فارغ از این مسأله و با تمام احترامی که برای تیم‌های دیگر قائلم باید بگویم که اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم.

در بازی رفت به پرسپولیس گل زدی و خیلی هم شادی کردی برای بازی برگشت هم امیدوار به گل‌زنی هستی؟
بالاخره گل زدن همیشه لذت‌بخش است خصوصاً اگر این گل زدن به دو تیم سرخابی باشد و در این صورت حتماً گل‌زنی حلاوت و شیرینی مضاعفی برای گل‌زن دارد. از همین رو طبیعی بود من هم بعد از گل‌زنی در بازی مقابل پرسپولیس خیلی شادی داشته باشم.

گفته می‌شود خیلی عشق راموس هستی و مانند او هم شادی می‌کنی؟
بله واقعاً راموس را خیلی دوست دارم و حتی مثل او هم زیاد پیش آمده که بعد از گل‌زنی شادی کردم.

یعنی باز هم شاید بعد از گل‌زنی مانند راموس شادی کنی؟
معلوم نیست که چطور شادی کنم. مهم پیروزی و موفقیت تیم است. من هم در خط دفاع اول وظیفه دارم که به نحو احسن در کارهای دفاعی شرکت کنم و هم در بسته نگه داشتن دروازه تیممان و نتیجه‌گیری کمک حال تیم باشم اما خدا را چه دیدید شاید اگر گل بزنم راموسی هم شادی کردم چون عاشق سبک بازی و شادی بعد از گل راموس هستم. البته بیشتر از آن انگشت‌بوسیدن‌های او که نوشته‌هایی مربوط به خانواده و پدر و مادرش بوده است و راموس بعد از گل‌زنی به نام آن‌ها با بوسیدن انگشتش بوسه می‌زد.

دیگر فکر سقوط اذیتتان نمی‌کند؟
ما اگر از دو بازی باقیمانده‌مان یک امتیاز هم بگیریم دیگر سقوط نخواهیم کرد اما فارغ از این مسأله و با تمام احترامی که برای تیم‌های دیگر قائلم باید بگویم که اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و به شکل جدی دنبال آن هستیم که بهترین رده ممکن را در جدول برای خودمان کسب کنیم.

حضور سرآسیایی هم به نظر خیلی به تیمتان کمک کرده؟
بله آقای سرآسیایی خیلی به تیم ما کمک کرد و اوضاع فنی‌مان خیلی بهتر شد. سرآسیایی مربی با انرژی است که هم به لحاظ روحی روانی و شرایط فنی خیلی به تیم‌مان کمک کرد و شرایط‌‌مان را ارتقا بخشید تا در بازی‌های نیم‌فصل دوم‌مان بسیار بهتر کار کنیم و اوضاع‌مان را بهبود بخشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=149799

ثبت نظر

-